lördag, september 23, 2006

Mina dagens 5 frågor

1. Vad är didaktik?
..... äh, jag har ju hela dagen på mig att svara på denna till synes enkla fråga!! *in till stan och shoppar*

2. Ok, vad är didaktik?
..... likamed: behandlar frågor som vad undervisningen ska innehålla, varför detta ska läras ut till eleverna och hur eleverna lär sig. Jaha!! Men VADDÅÅÅ?!?!?!?!? *mannekängar de nyinköpta kläderna för mig själv*

3. Vad är didaktik för mig?
..... undervisningsmetodik? BI BOPPOPPOPPOP!!! Nja, bara skojar lite... Hehe! Begreppet har liksom en djupare betydelse... *kollar på kaffet som rinner ned med brinnande intresse*

4. Vad är didaktisk teori?
..... mmmkay så har nästan hela dagen gått! Tja vid detta dagset lär jag ju knappast bli klokare! *sorterar lite mappar på datorn*

5. Vad i helvete är didaktik?!
..... *bokar biobiljetter*

1 Comments:

Blogger myrkyr said...

Voj voj. Det är alltså detta jag har att vänta mig när jag kommer hem till verkligeheten imorgon? Fasar.

Vad blev det för film?

10:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home